17.11.2020
Artykuł opiekuna WingMakers.pl
Zapoznając się z materiałami WingMakers trafiamy na informacje o ich muzyce. Według historii miejsca Starożytnej Strzały, samo miejsce, pozostawione tam artefakty, jak również zapisy muzyczne na dysku optycznym zaprojektował i stworzył przyszły aspekt rasy ludzkiej, pochodzący z punktu za około 750 lat w naszej przyszłości. Reprezentują oni wersję ludzkości, która rozumie uniwersalne systemy rządzące egzystencją lub przynajmniej prawa czasu i przestrzeni, co umożliwia im podróżowanie w czasie i interakcję z ludzkością w różnych punktach jej ścieżki ewolucyjnej.
Z drugiej strony, u części z nas po wysłuchaniu utworów WingMakers mogą pojawiać się tego rodzaju pytania:
- Skoro jest to muzyka z przyszłości, to dlaczego momentami brzmi dosyć współcześnie?
- Czyż za 750 lat muzyka nie ewoluowałaby do tego stopnia, że dla nas byłaby teraz niezrozumiała, zbudowana byłaby z jakiś nieznanych nam dźwięków, albo prezentowana w zupełnie innej formie?
- Dlaczego w tej muzyce z przyszłości czasami słychać wokalistów śpiewających po angielsku, w innych współczesnych językach, albo intonujących mantry? Na stronie nawet ujawniono nazwisko jednej z wokalistek, której głos słyszymy w utworach: Vima Lamura. Przecież to muzyka z przyszłości, o co więc chodzi?
- Jeśli porównać tę muzykę ze współczesnymi najbardziej utalentowanymi twórcami, to nie jest ona jakoś bardzo niezwykła. Sprawne połączenie wielu dźwięków, dodanie wokalu, nic specjalnego, istnieją bardziej wyrafinowane utwory muzyczne. Jednak te podobno są z przyszłości, czyli powinny być o lata do przodu.
W oparciu o informacje z materiałów WingMakers i własną intuicję, postaram się w tym artykule przybliżyć odpowiedzi na powyższe pytania. Jednocześnie artykuł ten będzie swojego rodzaju kompilacją kluczowych informacji na temat muzyki WingMakers.
Muzyka - czyli właściwie co?
Muzyka to sztuka organizacji dźwięku w czasie. Czym zatem jest sam dźwięk? Dźwięk to wrażenie słuchowe, powstałe na skutek rozchodzenia się fali akustycznej w ciele stałym, cieczy, gazie. Zatem człowiek słyszy dźwięki, gdy w jego ciele rozchodzą się fale akustyczne. Czym zatem są te fale?
Fale akustyczne powstają w wyniku wprawienia ciał stałych (źródeł dźwięku) w drgania. Cząsteczki źródła dźwięku drgając wokół własnego położenia wpływają na znajdujące się obok cząsteczki, w wyniku czego następuje raz zagęszczenie, a raz rozrzedzenie powietrza, co przyczynia się do powstawania fali dźwiękowej.
Kiedy fala dźwiękowa dotrze do ucha zewnętrznego, powoduje drgania narządów wewnętrznych słuchu, co odbierane jest jako wrażenie dźwiękowe. Zjawisko to jest możliwe wówczas, gdy częstotliwość fal jest słyszalna, czyli przekracza próg 16 Hz oraz niższa niż 20000 Hz. Tylko taki zakres fal jest możliwy do odebrania przez ludzki narząd słuchu (w trybie standardowym).
Warstwy Muzyki WingMakers
Reasumując, instrumenty dźwiękowe lub zarejestrowane na syntezatorze próbki dźwięków, swoją grą wywołują drgania cząsteczek, a te z kolei wytwarzają fale dźwiękowe docierające do ludzkiego ucha. Na podobnej zasadzie głos wokalisty wywołuje drgania cząsteczek i powstawanie fal dźwiękowych.
I teraz, wszelkie dźwięki instrumentów, dźwięki nagrywane z natury, syntezowane przez oprogramowanie oraz brzmienie głosu wokalistów składają się na to, co powszechnie znane jest jako: „utwór muzyczny”. Jednak na potrzeby tego artykułu wszystkie powyższe składowe nazywać będę terminem zbiorczym jako: Dźwiękowa warstwa muzyki.
Dla prostego zobrazowania pojęcia warstw posłużę się pewnym przykładem.
Wyobraźmy sobie, że mamy jakąkolwiek płytę CD z muzyką.
Na powyższym zdjęciu widzimy płyty Pierwsze Źródło Tom 1 oraz Hakomi 7-12. Są to z dyski optyczne do zapisu danych za pomocą lasera na spodzie, a na wierzchu znajduje się nadruk graficzno-tekstowy. Gdybyśmy teraz taką płytę CD podarowali osobie, która nie jest zaznajomiona z tą technologią (np. mieszkańcowi oderwanego od cywilizacji prostego plemienia z dżungli), jego reakcja byłaby mniej więcej taka:
"dziękuję za ładne świecidełko (błyszcząca powłoka polikrystaliczna) i za kolorowy malunek (nadruk na wierzchu płyty)".
Taka osoba nie miałaby pojęcia o istnieniu jakiś utworów muzycznych „magicznie umieszczonych” na krążku, nie wspominając o danych komputerowych. Nie znałaby tej technologii, a nawet gdyby jej powiedzieć, że w przedmiocie tym ukryte są muzyka i śpiew, to nie wiedziałaby jak to włączyć. Dla takiej osoby płyta CD byłaby tylko/aż świecidełkiem i obrazkiem. My z kolei zdajemy sobie sprawę, że błyszczenie płyty jest nieistotne (każda płyta tak ma), a także nadrukowany obrazek i napisy na jej wierzchu są mało istotne (po prostu okładka). Doskonale wiemy, że w płycie CD najważniejsza jest jej zawartość, czyli ścieżki audio z utworami muzycznymi, a czasem również dodatkowe dane multimedialne.
Wyobraźmy sobie teraz podobną sytuację jak wyżej, tyle że teraz to my możemy nie do końca zdawać sobie sprawę z czym mamy do czynienia (jak ten tubylec z dżungli), mimo naszej zaawansowanej technologicznie i cywilizacyjnie wiedzy. Ludzkość z przyszłości podarowuje nam płytę CD z zaprojektowanymi przez nich utworami. Oczywiście wydaje nam się, że w pełni rozumiemy co otrzymaliśmy, wrzucamy płytkę do napędu, wciskamy play i leci muzyka. Można jeszcze na płycie Pierwsze Źródło włączyć instalkę menu do przejrzenia treści multimedialnych. Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że nasze skoncentrowanie się tylko na plikach audio i „dźwiękowej warstwie muzyki” jest w pewnym sensie jak dostrzeganie przez tubylca tylko świecidełka i obrazka na płycie.
Tak jak tubylec nie ma pojęcia, że bardziej rozwinięta technicznie część ludzkości stworzyła technologię umożliwiającą w „magiczny” sposób zapamiętanie muzyki na dysku CD, tak samo większość współczesnych ludzi nie ma pojęcia, że bardziej rozwinięta technicznie oraz duchowo ludzkość z przyszłości, stworzyła technologie umożliwiające wtopienie w utwory kodowanych danych, do zaawansowanej pracy z ciałem fizycznym, emocjami, umysłem, ciałem energetycznym i duchowym. W materiałach WingMakers wspomniane kodowane dane nazywane są terminem: kodowane strumienie danych sensorycznych.
Fizyczne miejsca WingMakers poza byciem punktem odniesienia oraz starterem dla pojawienia się materiałów w Internecie, najprawdopodobniej mają swoje głębsze dodatkowe przeznaczenie. Z historii pierwszego miejsca - Starożytna Strzała w Nowym Meksyku - wynika, że poza zaawansowanymi artefaktami technologicznymi WingMakers pozostawili tam również - na dysku optycznym - swoje zapisy muzyczne. Zdawali sobie sprawę, że technologie te, dysk optyczny i całe miejsce zostaną utajnione i zamaskowane, można więc wnioskować, że fizyczna wersja artefaktów z miejsca Starożytnej Strzały od początku była przeznaczona dla naukowców z ACIO (przynajmniej na pewien odcinek czasu).
Z drugiej jednak strony, z uwagi na stopień zaawansowania tych artefaktów, nie byli w stanie ich rozgryźć (poza dyskiem optycznym). Być może było tak celowo, być może artefakty te będą miały jeszcze inną rolę do odegrania. Dla reszty ludzkości fizyczne miejsce Starożytnej Strzały stało się starterem do pojawienia się materiałów w sieci i punktem odniesienia, na którym zbudowany jest sposób prezentacji samych materiałów (komnaty, obrazy, filozofie itd.).
Wersja materiałów WingMakers publikowanych w Internecie przygotowana jest przez jednego z projektantów fizycznego miejsca Starożytnej Strzały, który funkcjonuje anonimowo pod pseudonimem James. Było wiadomo, że fizyczne miejsca zostaną przejęte przez tajne organizacje badawcze, dlatego aby materiały te dotarły również do szerszego procenta ludzkości, WingMakers przygotowali jednego z nich do zadania odtworzenia materiałów. W zaciszu swojej pracowni, James dokonuje translacji oryginalnych prac na formę przyswajalną dla współczesnej ludzkości. W przypadku utworów muzycznych, do stworzenia „dźwiękowej warstwy muzyki” współpracuje on z odpowiednimi współczesnymi specjalistami oraz wokalistami, nadając dźwiękowej warstwie elementy charakterystyczne dla różnych ziemskich kultur. Dźwięki, na które składa się warstwa dźwiękowa konstruowane są tak, aby w określony sposób wchodziły w interakcję ze słuchaczem. Jednak co najistotniejsze, w każdy z utworów - we współpracy z WingMakers - James wbudowuje „kodowaną warstwę muzyki”, która jest jej sednem. Swoją pracę opisuje w ten sposób:
„Nie jestem bezpośrednim twórcą materiałów WingMakers, jestem ich tłumaczem. Materiały te istniały już zanim inkarnowałem się na Ziemię. Ujmuję oryginalną zawartość materiałów i przetwarzam ją (brakuje mi lepszego słowa) do takiej postaci (muzyka, sztuka, słowa, symbole), że są one w stanie rezonować z ludzkimi zmysłami i umysłem. Oryginalne materiały, z których jedynie małą cząstkę przetłumaczono i opublikowano w Internecie, stworzone są przez podzbiór WingMakers nazywany: Lyricus (to mój termin). Nauczyciele Lyricusa zgromadzili i następnie wyeksportowali te materiały na różne planety noszące życie takie jak Ziemia. W odpowiednim czasie na daną planetę inkarnują się specjalistyczni nauczyciele Lyricusa i rozpoczynają skrupulatny proces translacji materiałów na „ludzką formę”. Jestem zaledwie pierwszym ze wspomnianych specjalistów, mającym za zadanie rozpocząć proces translacji. Specjalistyczni nauczyciele, o których wspomniałem - w pełnym tego stwierdzenia znaczeniu - reprezentują ludzkość z przyszłości.
„Moja praca wymaga interakcji z innymi jednostkami, gdyż misja ta dalece wykracza poza projekty jednoosobowe. Czasami oznacza to, iż ja podróżuję, a innym razem sytuacja wymaga abym to ja gościł podróżników. Ponadto sam proces translacji wymaga ogromnych nakładów czasu z powodu zawiłości i złożoności oryginalnego materiału. Nie przebiega on jak channeling gdzie wystarczy otworzyć usta i słowa same się pojawiają. Zwłaszcza w przypadku muzyki i sztuki nakład czasu potrzebny do aranżacji tłumaczeń - z jednoczesnym utrzymywaniem korelacji z ich oryginalną formą przy konwersji do trójwymiarowych form sztuki - jest przeogromny. W przypadku kompozycji muzycznych moje działania skupiają się na lokalizacji, a następnie pracy ze specyficznie utalentowanymi osobami. Translacje kompozycji muzycznych w porównaniu do reszty materiałów wymagają większego stopnia współpracy.” (Pytania i Odpowiedzi, Zestaw 3)
„Główne motywy dźwiękowe transponowane są na częstotliwości słyszalne, jednakże instrumentacja nie może być skopiowana. Dźwięk w galaktycznych Strefach Dopływu nie jest generowany przez instrumenty, lecz przez cząsteczki wprawiane w ruch przez formy myślowe. (…) Pozwolono mi na artystyczną autonomię przy transponowaniu motywów dźwiękowych w nowe struktury używając ludzkiej instrumentacji, ludzkich technik kompozycyjnych i ludzkiego głosu. Elementy te nadają muzyce punkt zaczepienia, czyniąc ją dostępniejszą dla ludzkiego ucha.” (Pytania i Odpowiedzi, Zestaw 2)
Można teraz zadać sobie pytanie: czy obrazek nadrukowany na płytę CD jest istotny, kiedy wiemy że sednem płyty są utwory muzyczne na niej się znajdujące? Oczywiście, że nie jest istotny, ludzie nabywają płytę aby słuchać zawartej na niej muzyki.
W kontekście muzyki WingMakers możemy też zadać sobie pytanie: czy warstwa dźwiękowa muzyki WingMakers (instrumenty, dźwięki, wokale, mantry) jest istotna? Moim zdaniem, nie jest zbytnio istotna i ma ona drugoplanowe znaczenie. Oczywiście w utworach WingMakers nawet warstwa dźwiękowa wykorzystana jest jako „płótno akustyczne” rozpościerające przed słuchaczem rozmaite pejzaże muzyczne. Jednak sednem muzyki WingMakers jest kodowana warstwa muzyki, a tej w przeważającej mierze nie jest w stanie zarejestrować ludzki narząd słuchu. Dlatego jako punkt zaczepienia dla ludzkiego słuchu - i za czym idzie dla ludzkiej świadomości - konstruowana jest dźwiękowa warstwa muzyki.
Tym niemniej, na dobrą sprawę utwory WingMakers mogłyby funkcjonować bez warstwy dźwiękowej lub z jej minimalną wersją, cały czas spełniając swoją funkcję poprzez kodowaną warstwę muzyczną. Tyle, że wówczas muzyka bez muzyki miałaby znikome zainteresowanie nawet wśród zaangażowanych osób. Dlatego James tworzy utwory typowo muzyczne jako dźwiękowy nośnik skupiający uwagę słuchacza, tak aby warstwa kodowana mogła być doświadczona w możliwie przystępny sposób.
Niektóre osoby z uaktywnioną zdolnością postrzegania pozazmysłowego, podczas słuchania utworów WingMakers dostrzegają elementy kodowanej warstwy muzycznej, np. jako kryształ energetyczny formujący się w okolicy klatki piersiowej, albo wpływające do ciała strumienie energii zawierające świetliste glify.
Energetyczny Odcisk Duszy
Teksty na stronie Lyricusa opisują, iż utwory WingMakers na warstwie kodowanej zawierają między innymi energetyczny odcisk duszy. Lyricus to nazwa podzbioru WingMakers, który koncentruje się na technikach przekazywania wiedzy.
„Wibracje atomowe i molekularne w ludzkim ciele wytwarzają elektromagnetyczne oraz akustyczne pola energetyczne, które regulują a nawet katalizują procesy biochemiczne. Te naturalne wibracje biologiczne regulowane są przez wyżej wymiarową oktawę jeszcze bardziej fundamentalnych wibracji, które to funkcjonują na poziomie kwantowym. Termin używany przez Lyricusa do określenia tych fundamentalnych wibracji to: Niepochodne Struktury Informacji.
Odpowiednie wibracje akustyczne i skalarne powodują otwarcie się helisy w molekule DNA, rozszerzanie się kręgosłupa DNA i zwiększanie przystępności tak wyeksponowanych elementów rdzeniowych do łączenia się w pary i aktywacji; proces ten zachodzi szczególnie w odniesieniu do tych elementów, które naukowcy określają jako „śmieciowe” lub uśpione DNA. Częstotliwości dźwiękowe można tak wyprofilować, aby penetrowały molekułę DNA, a następnie eksponowały i aktywowały nukleotydy oraz - jeśli zaistnieje taka potrzeba - odpowiednie komórki nerwowe.
Strumień dźwiękowy może być doświadczany jako istota, która jest zdolna poruszać się w ciele energetycznym słuchacza i aktywować odpowiednie częstotliwości jego centrów energetycznych - w szczególności serce i to co czasem określa się jako trzeci mózg.
Istota, która jest wkodowana w strumienie dźwiękowe Lyricusa nie jest złożona z częstotliwości materialnej, lecz z czystej energii - jest ona stworzona jako akustyczny odcisk duszy przetransferowany z duszy do myśli -> muzyki -> na platformę dystrybucji, po czym operuje ona na kolektywnym poziomie w słuchającym „ciele” zindywidualizowanej świadomości.
Rodząca się dziedzina nauki o nazwie: cymatyka, udowodni, że fale dźwiękowe generują formy geometryczne w obszarze materii. Zostanie także odkryta nauka wielowymiarowej rzeczywistości, która udowodni, iż formy dźwiękowe mogą być tak rzeźbione, aby wnikały w pola biogenetyczne i katalizowały procesy biochemiczne, przywracając zdrowie komórkowe oraz uruchamiając kodowane pola elektromagnetyczne w funkcjach komórkowych Centralnego Układu Nerwowego (CUN).
Muzyka Lyricusa i zawarta w niej „istota” skoncentrowane są na polach elektromagnetycznych CUN oraz na udoskonalaniu fizycznej manifestacji siatki energetycznej tworzącej przewoźnika duszy, tak aby przewodziła ona więcej energii ze świadomości duszy gospodarza i zwiększała jej fuzję z materialnym życiem przewoźnika duszy.” (Lyricus - Wprowadzenie do muzyki)
„System, który pozostawiliśmy składa się z czegoś więcej niż wyłącznie z samych słów. Równoprawnymi elementami składowymi całego systemu są: muzyka, symbole, matematyka, geometria, poezja oraz obrazy. Razem, tworzą one kodowany strumień danych sensorycznych, będący potężnym katalizatorem następnego etapu waszej ewolucji.” (Projekt Starożytna Strzała)
„Muzyka, sztuka, glify, oraz teksty kodowane są za pomocą matematycznych i metafizycznych ornamentów, do których dostęp następuje przy użyciu technik interakcyjnych, z których część opisano w filozofii Komnaty Czwartej. Poprzez te interakcje, instrument ludzki dekoduje informacje, które pomagają mu w przejściu do eksploracyjnego systemu energetycznego, w którym to mogą zostać osiągnięte głębsze wglądy.” (Pytania i Odpowiedzi, Zestaw 2)
Funkcje Muzyki WingMakers
Poza opisami działania muzyki WingMakers w odniesieniu do wszystkich utworów, opublikowane też zostały teksty przybliżające funkcje poszczególnych utworów. Poniżej fragmenty niektórych opisów:
„Muzyka to doświadczenie wibracyjne, które może być tak „dostrojone”, aby wpływało na całościową strukturę zindywidualizowanej świadomości. Wibracje muzyczne dają się zorganizować w taki sposób, aby nawiązywały interakcje z komponentami zindywidualizowanej świadomości w sposób skoordynowany pod kątem aranżacji elementów zindywidualizowanej świadomości do stawania się coraz to bardziej świadomym jeden drugiego. Innymi słowy, wibracje muzyczne mogą rozbudzać i kształtować elementy zindywidualizowanej świadomości do stania się bardziej skoordynowanym całokształtem, skłaniając je do zaangażowania się wokół wspólnego celu.
Muzykę Komnaty 3 miejsca Hakomi zaprojektowano tak, aby stymulowała każdy z elementów zindywidualizowanej świadomości, jednak szczególny nacisk położono na wywoływanie głosu Śladu Pozostałości. Powodem tego jest fakt, iż Ślad Pozostałości można przyrównać do prekursora stanu świadomości Suwereno-Integralności - ujmując to w terminach światów czasu i przestrzeni.” (Anatomia Zindywidualizowanej Świadomości)
Muzykę Komnaty 10 miejsca Starożytnej Strzały zaprojektowano do pracy z dziesiątym chromosomem genomu ludzkiego.
„Komnata 10, w kontekście genomu ludzkiego, jest analogią do struktury genetycznej dziesiątego chromosomu u człowieka. Chromosom ten reguluje - w znacznym stopniu - stan kondycyjny dobrego samopoczucia w instrumencie ludzkim, jak również jego relacje do fizycznych, emocjonalnych i mentalnych form stresu.
„Opublikowanie muzyki Komnaty 10 w obecnym okresie wzmożonego napięcia i niepokoju, dostarcza środek ułatwiający ludziom ponowne podłączenie się do ich stanu całości i jedności. Doświadczanie tego stanu redukuje napięcie i lęk, jak również wzmacnia system odpornościowy osoby.
„Wskazane jest, aby słuchać tę muzykę minimum siedem razy, bez przerywania, w wygodnej pozycji, z zamkniętymi oczami, poddając się podróży, która będzie w tobie indukowana. Dobrze jest używać do tego słuchawek.
„Nie jest to muzyka medytacyjna, której zadaniem jest zrelaksować umysł i ciało. Muzykę Komnaty 10 zaprojektowano jako aktywator wywołujący tę część ciebie, która została przysłonięta przez twoją ludzką osobowość oraz ludzki wymiar doświadczania. Stanowi ona strumień danych słuchowych powodujący rezonans wibracji jedności, która przechowywana jest we wnętrzu każdego człowieka.” (Muzyka Komnaty 10 Miejsca Starożytnej Strzały)
Dostrojone Wibracje Akustyczne i Skalarne
„Instrument ludzki wchłania dźwięki obecne w muzyce i - jeśli muzyka jest odpowiednio dostrojona - może on uformować rezonans współbrzmiący z daną muzyką. Podobnie jak dwa kamertony rezonujące z tą samą częstotliwością przy tylko jednym wprawionym w ruch, tak też instrument ludzki może funkcjonować jako system rezonacyjny, którego struktura komórkowa i atomowa ładowana jest przez muzykę - czy też ściślej ujmując - przez częstotliwości wibracyjne zawarte w alikwotach muzyki.
Struktura atomowa instrumentu ludzkiego to wibracyjny system alikwotowy. Jądro atomu wibruje, elektrony na orbitach wibrują w rezonacji z jądrem, ale w rezonacji z czym wibruje samo jądro? Co stanowi pierwotną wibrację ustanawiającą ekspresję wibracyjną instrumentu ludzkiego? Czy jest możliwe zmienić tę wibrację i zaadoptować ją - w sensie migracji na nowe poziomy wibracyjne, które są bardziej dostrojone i wspierające dla duchowego celu, który dusza ludzka wybrała aby się inkarnować?
Współczesna ludzkość jest wprowadzana w błąd przez dźwięk i muzykę wywołujące stan uśpienia. Świat materialny wibracji sonicznej schwytał w potrzask instrument ludzki, poprzez utrzymywanie pierwotnej wibracji duszy ludzkiej w stanie stłumienia i redukcji. Stan ten stwarza potęgujące uczucie oddzielenia, co z kolei stwarza bliżej nieokreślony, szerokospektralny niepokój, który trudno zidentyfikować i w związku z czym wyleczyć. Większość ludzi poddaje się tej wibracji oddzielenia oraz niepokoju - i jako system rezonacyjny - nieświadomie karmi go i promuje.
„Muzyka to najskuteczniejszy sposób na wyjście poza ramy oddzielenia i na ponowne rozpalenie poczucia integracji pomiędzy komponentami systemu: serce-umysł-ciało-dusza. Muzyka - odpowiednio dostrojona i zaaranżowana - jest jak igła z nicią zszywająca razem te komponenty istoty ludzkiej, nie do postaci permanentnej unii, lecz do stanu interaktywnego zestrojenia i koherencji.
„Duch staje się materią poprzez wibrację dźwięku, podobnie materia staje się duchem poprzez alikwoty dźwięku. Jest to obustronny transfer energii, który współczesna nauka dopiero zaczyna poznawać. Już w prehistorycznych czasach ludzie wiedzieli, że muzyka modyfikuje środowisko oraz nasze relacje z czasem i przestrzenią, jednak dzisiejsza nauka idzie o krok dalej i ujawnia, że muzyka ponadto modyfikuje naszą strukturę komórkową, centra energetyczne (czakry) oraz koherencję pomiędzy naszą zsumowaną osobowością (sercem-umysłem-ciałem-duszą).
Studia zjawisk falowych znane jako dział nauki o nazwie cymatyka, pokazują że fale dźwiękowe wpływają na materię inercyjną, strukturyzując ją w geometryczne, a nawet archetypowe formy. Związek przyczynowo skutkowy fal dźwiękowych oddziałujący na materię jest tym samym co wpływa na atomowe i komórkowe poziomy instrumentu ludzkiego. Jednakże chodzi tutaj o coś znacznie więcej niż zwykłe fizyczne impresje fal dźwiękowych. Wewnątrz dźwięku istnieją alikwoty, które rozciągają się na częstotliwości wyższe i niższe niż próg słyszalności ludzkiego ucha, niemniej jednak wpływają one na strukturę wibracyjną DNA instrumentu ludzkiego, na strukturę umysł-mózg oraz na centralny układ nerwowy.
„Istnieją tzw. dźwięki rdzenne, które są pierwotne, a dzięki swojej pierwotnej randze mają działanie przyczynowe. Dźwięki rdzenne są niesłyszalne, tym niemniej dostarczają one orkiestrującą częstotliwość zwiększającą stopień koherencji instrumentu ludzkiego. Mantry, w szczególności te stosowane w ezoterycznych szkołach dźwięku i światła, zaprojektowano w celu wzmocnienia częstotliwości rdzennych bądź wibracji źródłowej, która ustanawia wibrację unifikującą każdego instrumentu ludzkiego.
„Jeśli Strefa Interfejsu jest prawidłowo obsługiwana, to działa ona jako bufor pomiędzy duszą ludzką a światami formy, do których przykuta została jej uwaga. Dzieję się tak z racji gęstości wibracyjnej światów formy, które nieumyślnie, a w niektórych przypadkach celowo, redukują wibracyjny stan naczynia duszy człowieka - instrumentu ludzkiego - do tempa wibracyjnego materii.
Odpowiednia muzyka, intonacje, mantry oraz wibracje alikwotowe pełnią rolę neutralizatora gęstości wibracyjnej, a tym samym są one najskuteczniejszym sposobem na nakierowanie i podtrzymanie właściwej harmonii Strefy Interfejsu otaczającej każdego z nas. Przebywając w stanie medytacyjnym, intonacja dźwięku mantry lub świętego imienia Pierwszego Źródła ma niezwykle potężne działanie, szczególnie jeśli towarzyszy temu aktywna wizualizacja harmonii Strefy Interfejsu.
Kompozycje muzyczne Komnat 4-6 miejsca Hakomi mają wbudowane linie melodyczne, które mogą być poddane internalizacji i użyte jako alikwotowa „miotełka” wymiatająca gęstsze wibracje jakie mogły nagromadzić się w twojej Strefie Interfejsu.” (Koherencja Ewoluującej Świadomości)
Częstotliwości Wyższych Wymiarów
Tak jak obrazy WingMakers wbudowane mają portale łączące z częstotliwościami wyższych wymiarów, podobnie muzyka WingMakers posiada „wewnętrzne komnaty” łączące słuchacza z częstotliwościami wyżej wymiarowymi. James napisał o tym podczas publikacji muzyki Komnaty 21 miejsca Hakomi, wstępnie zaprezentowanej jako utwór pod tytułem: Przepływ Współodczuwania.
„W większości moich kompozycji tworzę wewnętrzne komnaty, w których to mogą być słyszane melodie wyżej częstotliwościowe. Melodie te łagodnie otwierają serce, odsłaniając jego inteligencję intuicyjną na sposób jaki potrafi to zrobić jedynie dźwięk.”
Obecnie (rok 2020) James udostępnił w wysokiej jakości dźwiękowej wszystkie do tej pory opublikowane utwory WingMakers do odsłuchu poprzez stronę SoundCloud lub bezpośrednio poprzez stronę WingMakers.
Elorin
Wewnętrzna Komnata Hakomi 21 |
Wewnętrzna Komnata Hakomi 2 |